Garantijos ir grąžinimas
Garantija
Elektroninėje parduotuvėje www.stogodanguprekyba.lt įsigytoms prekėms yra taikoma:
- garantija pagal Lietuvos Respublikos įstatymą, kuri trunka 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos;
- ir gali būti papildoma (komercinė) garantija, kurią prekei suteikia jos gamintojas.
Nepriklausomai nuo to, kokios trukmės yra gamintojo nurodyta garantija, dėl atsiradusių prekės trūkumų galima kreiptis per 2 metų laikotarpį, o jei gamintojas nustato ilgesnį terminą – per jo nurodytą terminą.
Kiekvieno gamintojo siūlomos garantinės sąlygos skiriasi, tačiau tam tikri reikalavimai yra bendriniai. Įsigydamas prekę pirkėjas turi užtikrinti, kad:
- prekė bus naudojama pagal paskirtį ir pagal rekomendacijas, išdėstytas prekės naudojimo vadove;
- bus naudojamos originalios gamintojo tiekiamos atsarginės dalys, nes gamintojas negali būti atsakingas už analogiškų gamintojų tiekiamas dalis.
1. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
2. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į artimiausią UAB „Nord Profil“ filialą išskyrus firmines parduotuves) prekių priėmimo iš pirkėjų skyrių arba informacijos centrą (adresus galite rasti čia). Garantinio aptarnavimo forma (PDF formatu; WORD formatu).
3. Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos į Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisus, tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.
4. UAB "Nord Profil" gamybos prekės yra siunčiamos į garantinio aptarnavimo punktą Vilniuje, kitų gamintojų prekės yra siunčiamos į garantinio aptarnavimo centrus, kurie gali būti ir kitoje ES valstybėje. Tokiu atveju prekės garantinio aptarnavimo procesas trunka nuo 14 iki 90 (keturiolikos iki devyniasdešimties) kalendorinių dienų, priklausomai nuo prekės pobūdžio. Pabrėžiame, jog visais atvejais garantinį procesą siekiame atlikti per kuo trumpesnį laiko tarpą.
5. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.
6. Iš garantinio aptarnavimo centro ir (ar) iš Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę grįžusią iš garantinio aptarnavimo centro. Per numatytą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, Prekė gali būti utilizuojama. Tokiu atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.
7. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.
8. Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu eprekyba@nordprofil.lt ir telefonu +370 6 4058216
9. Prašymus ar skundus dėl mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.
Grąžinimo sąlygos
30 dienų grąžinimo garantija!
- Netikusią ar nepatikusią prekę grąžinti galima per 30 dienų nuo jos įsigijimo į bet kurį UAB "Nord Profil" filialą.
- Prekė turi būti pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.
- Grąžinant prekę reikia pateikti asmens dokumentą, pirkimo dokumentą (kvitą ar sąskaitą faktūrą) ir laisvos formos prašymą (kuriame nurodoma atsisakymo priežastis).
- Pinigai už grąžintą prekę visais atvejais pervedami bankiniu pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 14 darbo dienų nuo prekės grąžinimo.
- Jei grąžinimo priežastis yra prekės brokas ar pardavėjo klaida, tuo atveju visas išlaidas padengia prekės gamintojas arba UAB "Nord Profil".
- Jei grąžinimo priežastis yra pirkėjo klaida, užsakymo atsiskaitymo per el. bankininkystę administracinės ir pristatymo išlaidos negrąžinamos.
- Atsisakius patvirtinto užsakymo (kurio pristatymo paslauga jau užsakyta), užsakymo pristatymo metu, ar dėl neaiškių priežasčių, transportavimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Grąžinimo nepriimsime, jei:
- prekė buvo pagaminta pagal kliento pageidavimą specialiu užsakymu;
- prekės nuolat nesandėliuojame, ji buvo atsivežta klientui pageidaujant iš kito mūsų ar gamintojo sandėlio spec. užsakymu;
- prekė buvo tonuojama, matuojama, pjaustoma klientui pageidaujant;
- jei atsirado prekės pažeidimas dėl kliento kaltės.
Pažeista siunta
Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
- apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
- siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
- patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
- jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus,.